Wednesday, September 7, 2011

final projek yang menyesakkan...

salam alaik..

baru balik dari kelas..lama sangat tak update blog niyh..usha traffic mak ooooooi~~jatuh geduk gedebam korang!! belum terlambat kowt nak ucap SELAMAT HARI RAYA=)) maaf zahir batin kowt ada silap dan salah..terpost entry yang tersentap jiwa raga korang sume!! sori laa..ingat cuti boleh laa update blog dengan jayanya..tapi angan kosong jaa rupanya!!

sebelum cuti hari tuh cikBella ada bising bagitahu yang cikBella sangat busy dengan test yang berderet..habis test tuh...cikBella kena pula siapkan final projek untuk subjek material..ouh, ingatkan senang..rupanya cakap jaa yang senag..3 hari juga laa tak tidur..nasib baik laa kelas banyak yang daa habis silibus..so, tak laa merana sangat tak tidur 3 hari..dapat pula bebanan kerja melampau bila report asyik kena reject jaa..ouh, sangat tekanan disitu..hopefully, presentation kitorang tergempak..aminnn~~

group cikBella pakat buat airport!! CHAA CHANG AIRPORT CENTER..kenapa nama pelik..ntah laa, nama itu yang terkeluar time semua dok sibuk gam gam bahan binaan buat airport tuh..tengok tengok semua suka jaa..so, kitorg pon decide laa letak nama yang terlalu unik tuh!! so niyh laa serba sikit hasil kerja yang belum juga siap even kene present daa esok.






tak dapat nak update panjang panjang coz ade slide lagik yang perlu dibuat..tq for reading!!

hey hey..thanks for reading ya =))

No comments:

Post a Comment