Thursday, November 3, 2011

I really mean it...FRIENDS!!

salam alaik..



- selain parent..friends are the best source of inspiration and strength untuk meneruskan kehidupan ini..kerana itu cikBella amat sangat sayang kepada anda..

- sayang cikBella pada kawan adalah sama dengan sayang cikBella pada family..no wonder sekali daa rapat takde lagik laa nak panggil dengan nama panggilan sebab ianya akan bertukar menjadi syg, dear, lalink..

- bukan semua kawan cikBella boleh share my daily life gossip..so sekali daa tersebar gossip tuh maknanya anda adalah orang yang paling bertuah kerana cikBella rasa sangat closed and really trusted..

- kalau tiba-tiba cikBella sedang mengalami gangguan emosi terhadap anda cikBella akan menjauhkan diri dan bersikap diam seribu bahasa kerana tak mahu anda akan menerima jangkitan penyakit yang sama..

- cikBella tak pandai nak memujuk bila kawan-kawan mengalami gangguan emosi..so, kalau anda terasa diperlukan cikBella hanya mampu memberi semangat mahupun pandangan sahaja..

- selalu cikBella tak tahu membezakan cara layanan antara kawan perempuan dan lelaki..semuanya akan dilayan sama sahaja..so, andai kata anda merasa tidak selesa sila laa tegur..teguran anda amat dihargai..

- because we are closed, so cikBella nak semua benda kita lakukan bersama!! lepaking, gossiping, eating, watching, karaoke, shopping, hangout..semua laa we are together=)) baru bestkan..

- anda adalah kawan terbaeeeeeeek kerana anda pernah menjadi seseorang dalam diri cikBella kerana cikBella bukan mudah untuk memulakan sesebuah persahabatan..apetah lagi untuk berbual dan berkongsi minat bersama..

- tak mahu lepaskan anda semua pergi selagi belum tiba saatnya..sayang anda ketat-ketat sampai mati!! love much,much,much our friendship..seronok dan sangat bersyukur ketemu anda!!



p/s:: maaf atas segala salah dan silap selama berkawan..terima kasih kerana sudi menjadi kawan..terima kasih untuk layanan terbaik anda!! semoga ketemu lagi di kehidupan masa akan datang=))
hey hey..thanks for reading ya =))

No comments:

Post a Comment